Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Tak to vidím já - náš stát z nás vychovává rasisty

Tímto chci také ihned říct,že hluboce odsuzuji jakékoliv hnutí a utlačování národnostních menšin.Ale chci napsat,jak to vidím já - obyčejná žena v domácnosti. Tiskem prošel článek,jak opět náš stát vytváří nové a nové nadace na podporu Romů.A mě pořád nedochází jedna věc ..... proč?  

Vždyť do nás denně  hustí,jak jsme si tady všichni rovni,že každý Rom je přece stejný jako my.Narodil se tu,jako my....žije tu,jako my.... vychovává děti,jako my..... ale má větší podporu státu.

Věřte,že obyčejný člověk,se jako Čech vůbec necítí.

Žila jsem v regionu Moravský Beroun,Vítkov,Budišov nad Budišovkou.... víc není co dodat.

Kamkoliv jsme přišli do restaurace,všude hluční Romové hrající automaty,kteří kdykoliv,když jim hostinský nechce nalít tak řvou ... a proč,protože jsem Rom ? V jedné takové restauraci mě byla Romem odcizena kabelka,měli tam kamerový systém,pachatele jsme zadrželi a zavolali policii.Do hodiny byl Rom znovu v restauraci a vysmíval se .... co mi můžou udělat? A policie nám řekla,že natočené video není důkaz a nemůžou ho potrestat...Kabelku ani obsah jsem už nikdy neviděla.

 Viděla jsem spoustu nově opravených a do roka Romy zničených domů.... a města místo,aby jim škody naúčtovali,jim dají domy nové.

Viděla jsem napadání občanů na ulici,ničení majetku lidí a obce .... policie přijela,zadržela,pohrozila a ....pustila.

Vidím,jak za napadení Romů dostávají pachatelé exemplární tresty a jak za stejný čin Romové podmínku.

Vidím,jak Romská matka s paterčaty dostane sponzorské dary a pečovatelky,jak ty samé pečovatelky napadá .... a neromská matka paterčat,dostane taky nějakou menší oporu a tím to končí.

Vidím sociální dávky,které Romové berou,hradí se jim lékařské ošetření samozřejmě mají porodné .... a lidé co pracují a snaží se,na tyto dávky nemají nárok.

Vidím hluk a bordel.

Vidím jak se jich všichni bojíme,odvracíme pohledy a vše co můžeme dělat je,hlídat si peněženku.

Moje maminka,vdova,těžce nemocná....

Matky s dětma,bez rodiny,bez pomoci....

Malí podnikatelé,bez podpory státu.....

Důchodci,těžce nemocné děti,pozůstalí po trestných činech...... NIC

Romové .... VŠECHNO

Je tady víc národností .... ale třeba Vietnamce jsem na socce nikdy neviděla.Pracovala jsem v zahraničí,kde je národností spousta.... všichni tam pospolu v klidu žijí.... a pracují.

Znám rodinu,která vychovala v pěstounské péči samé romské děti.... všichni pracují a jsou to super občané.

Pochopme konečně .... oni se nechcou měnit ( většina z nich),jim to tak vyhovuje.

Stát by měl vyplácet dávky opravdu v nouzi,lidem,co už mají něco odpracované a jen po určitou dobu... to je můj názor.Měl by nás brát všechny stejně.I naše děti chtějí podporu při studiu,speciální programy,dávky....

Jediné co můžeme dělat je.....dívat se,jak nás stát utlačuje,pokořuje,vyvolává v nás pocit beznaděje,zoufalství a závisti,učí nás zavírat oči a hubu....

Učí nás nenávidět.

A proto žádám stát .... NEDĚLEJTE ZE MĚ PROSÍM RASISTU !!!!

Autor: Alena Chovancová | neděle 1.3.2015 10:00 | karma článku: 42,95 | přečteno: 6097x
  • Další články autora

Alena Chovancová

Jak vnímám uprchlíky já

Přijímání uprchlíků vidím jako sebevraždu našeho národa.Nechci odsuzovat ani nikomu brát víru,hledala jsem na islámu něco pozitivního,ale bohužel jsem nic nenašla.

19.9.2015 v 10:14 | Karma: 7,09 | Přečteno: 151x | Diskuse| Ostatní

Alena Chovancová

S O2 se prostě nedovolám.....

K životu potřebuju tyto základní věci-jídlo,sex,telefon a internet.Proto každý měsíc musím platit spoustu peněz za přísun těchto mých potřeb.Ať počítám,jak počítám,nejvíc dávám nejmenované telefonní společnosti. Celkem jsem s ní byla spokojená.Tak jednou za půl roku mě osloví s báječnou nabídkou,jak ušetřím,než zjistím ve vyúčtování,že za to,že mi dal jiný, lepší balíček,zaplatím o dvěstě korun víc.Pomalu se blížím k částce,za kterou bych si mohla pronajat dobře prosperující restauraci,nebo vydržovat supervýkonného milence. A včera...... zapnu internet ..... a nic!

8.4.2015 v 20:21 | Karma: 24,53 | Přečteno: 1417x | Diskuse| Ostatní

Alena Chovancová

Velikonoce tradičně netradičně

Tak jako každá žena velikonoce nenávidím.Uklízet,nakupovat,vařit,péct a ještě se nechat mrskat ožralými návštěvníky.Doufala jsem,že ty letošní proběhnou v klidu a míru.Bohužel .....

5.4.2015 v 21:34 | Karma: 15,70 | Přečteno: 598x | Diskuse| Ostatní

Alena Chovancová

Jak jsem chtěla být krásná

Nenávidím věty typu .... důležitá je duše a tak.Já chci být krásná celá.Dostávám se pomalu do věku,kdy to,co jsem na základce schovávala,teď statečně vystavuju,aby si mě vůbec někdo všiml.( PRSA) Ale i tady už není pomalu nic ke koukání. Tak ve třinácti letech jsem chtěla být modelkou,ale to už jsem bohužel vážila jak dvě superhvězdy dohromady.Nevím po kom jsem zdědila žravost.

16.3.2015 v 13:18 | Karma: 25,47 | Přečteno: 1402x | Diskuse| Ostatní

Alena Chovancová

Jak ztrácíme panenství

Dnes za mnou přišla kamarádka s flaškou a prý jde slavit - je to právě 20 let,co ztratila panenství.Omlouvám se,pokud je to pro někoho citlivé téma,ale pro mě,ženu v domácnosti je mnohem zajímavější než údajná 3.světová.Samozřejmě jsem přinesla skleničky a trochu si spolu zavzpomínali....

18.2.2015 v 22:15 | Karma: 24,03 | Přečteno: 1853x | Diskuse| Osobní

Alena Chovancová

Můj Valentýn

Sednu k počítači a co nezjistím...dnes je Valentýn.Skočím zkontrolovat sms a nic !!! Jakto,že mě nikdo nepíše!Kde jsou všichni moji obdivovatelé???Vzpomínám,kolik jich za poslední dobu bylo...no vlastně nic moc,to bude těma povánočníma kilama. A kde jsou všichni ti,co mě v hospodě vždy objednávají pití,líbají mou ručku a tvrdí jak jsu krásná!!!To mě nemůžou ani poslat nějakou něžnou smsku?Asi nemají čas,dnes je den,kdy si to můžou vyžehlit u manželek. A můj přítel?Nic...ticho. Jsu naštvaná. Ne,naštvu ho,jedu si koupit kytku.

14.2.2015 v 12:37 | Karma: 14,05 | Přečteno: 527x | Diskuse| Ostatní

Alena Chovancová

Jak jsem hlídala dítě

Nemám ráda děti.Fakt se za to stydím.Mám ráda děti tak kolem 13 ti let,kdy se s nima dá už zapálit a pokecat o životě.Jakmile vidím miminko,zježí se mě snad všechny chlupy na těle a představím si noční křik,přebalování,blinkání,hlídání,strije,vytahané prsa a totální nesvobodu.Moje děti byli vychovávány metodou pokus - omyl (ty se o něco pokusíš a já tě vyvedu z omylu) a přiznám se,že i tělesnými tresty.Když zlobily,zavřela jsem je do koupelny a dveře přidržela nohou(nešly zamknout).Myslím,že jim to neuškodilo...Přesto mě milují(aspoň se tak tváří). Proto jsem dnes byla v šoku,když u mě zazvonila sousedka s prosbou,zda bych jí pohlídala asi na dvě hodinky její pětiletou dcerku.Než jsem stačila odmítnout,měla jsem ji v bytě..

13.2.2015 v 11:00 | Karma: 24,79 | Přečteno: 1327x | Diskuse| Ostatní

Alena Chovancová

Co dokáže chřipka

U nás doma se chřipka dělí na mužskou a ženskou.Pokud jsem nemocná já,funguju jako každý den,jen se u toho prostě víc potím.Pokud onemocní jakýkoliv muž....umírá. A tak to dnes vypadá jako by vypukla třetí světová.Z dětského pokoje se ozývá chrchlání,z ložnice sténání.Po celém bytě se válejí papírové kapesníky a sem tam kolem mě projde mužská mrtvola. ,,Mamí uvaříš mě čaj,ten bylinkový prosím." ,,Lásko uvaříš mě čaj,ten lipový,děkujííí" Vařím čaj,podávám teploměr,měním povlečení a na střídačku v obou pokojích přepínám programy,protože i to je nad mužské síly. Pak si můj přítel vzpomene:,,Víš čím mě vždycky vyléčila maminka?(ne a je mě to srdečně jedno!),domácí slepičí polévkou!" A syn se přidá:,,Ale ne abys koupila nějakou mrchu z obchoďáku,musí být domácí!"Chytrý po tatinkovi asi. Dobře,jak chcete,jdu k sousedce koupit slepici.Za 250 Kč a živou,prý nemá čas mě to škubat,je nemocná a leží.Jak si to sakra zařídila?

10.2.2015 v 10:48 | Karma: 24,66 | Přečteno: 1384x | Diskuse| Ostatní

Alena Chovancová

Taková normální neděle

Hurá,neděle....všichni odpočívají po rušném týdnu plné práce a já začínám dělat to,co každý den....vařit.Fuj,už mám plné zuby vymýšlet co,jak,kdy.Tahat se s nákupy do auta,z auta-vybalit,uložit,uvařit a pořád dokola. Tak co dnes,že bych něco upekla.Jo,ale něco bez prášku do pečiva,ten jsem zapoměla koupit.Sednu k internetu,třeba něco vyhledám. Budí se syn:,,Mamí,mě je blbě(mě taky!!!)a nesmaž mi nahráváníííí" Dejte mě všichni pokoj,myslím si.Hurá buchta bez prášku do pečiva,jdu na to.Vajíčka od bílků na sníh... ,,Mamí mě bolí v krkuuu",do prdelky a mám tam kus žloutku.Takže synovi čaj a paralen,partnerovi ovladač od televize a znovu...žloutky od bílků...

10.2.2015 v 7:53 | Karma: 14,07 | Přečteno: 545x | Diskuse| Ostatní
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1784x
Jsem žena v nejlepších letech obklopující se mladými,schopnými,atraktivními a inteligentními lidmi...protože taková se stále snažím být.No někdy to nevychází...Miluji výzvy a neexistuje pro mě žádné tabu...

Seznam rubrik