Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Jak jsem hlídala dítě

Nemám ráda děti.Fakt se za to stydím.Mám ráda děti tak kolem 13 ti let,kdy se s nima dá už zapálit a pokecat o životě.Jakmile vidím miminko,zježí se mě snad všechny chlupy na těle a představím si noční křik,přebalování,blinkání,hlídání,strije,vytahané prsa a totální nesvobodu.Moje děti byli vychovávány metodou pokus - omyl (ty se o něco pokusíš a já tě vyvedu z omylu) a přiznám se,že i tělesnými tresty.Když zlobily,zavřela jsem je do koupelny a dveře přidržela nohou(nešly zamknout).Myslím,že jim to neuškodilo...Přesto mě milují(aspoň se tak tváří). Proto jsem dnes byla v šoku,když u mě zazvonila sousedka s prosbou,zda bych jí pohlídala asi na dvě hodinky její pětiletou dcerku.Než jsem stačila odmítnout,měla jsem ji v bytě..

,,Ahoj,nebojíš se mě?",ptám se jí.

,,Ne maminka říkala,že jsi stará čarodějnice,ale že se tě nemám bát".Aha tak to jo.

Co s ní mám dělat?Pustím ji televizi.

,,Můžu si sednout za tím pejskem?

,,Ne to je jeho gauč,sedni si vedle".

Zatahala psa za chlupy.,,Ještě jednou to uděláš tak ti zlomím ruku!" Odskočila,sedla do křesla a prohlížela si ruce.

,,Ty máš jen 12 programů teto?" Ježiši už jsu teta,hlavně žádné citové pouta,ať si na mě nezvyká.

No, ale je celkem milá,v ložnici mám víc programů,pustím ji televizi tam.Asi 10 minut se můžu věnovat vaření.

,,Teto ty jsi policajt?" Na co se to dívá sakra...průser,našla v šuplíku pouta a nejen to!!!

,,Teto,co to je?" Ještě že robertka po každém použití čistím!

,,To je lampička holčičko,dej to na místo."

,,Nesvítí.",,Schov to!"

,,Teto a víš,že ta lampička vypadá jako pindík našeho tatinka?Akorát je větší."Tak to se tatínek nemá čím chlubit.

,,Nechceš si radši kreslit?" Tak jo prý.

,,Teto nakreslíš mě psa?" Já????Moje výtvarné umění se omezuje pouze na kosočtverec a sluníčko!

,,To morče je nemocné?" Ne to je pes sakra,ať si kreslí sama,jdu se uklidnit do kuchyně.

Když se vrátím,můj pes i jeho gauč je celý červený od fixek,dítě je červené od fixek a já jsu rudá vzteky.

,,Chceš mě pomoct vařit?" ,,A co vaříš?"

,,Koprovku." ,,Fůůj."

,,Můžeš ji osladit." Vzala solničku a celou ji vysypala do hrnce.Tak to byl blbý nápad,na oběd budou párky.

..Teto,můůžu jít na záchod?"

,,Umíš si sama utřít zadek?" ,,Jo."

,,Tak můžeš."

Naštěstí zvoní maminka(její).,,Maminko,teta je děsně fajn,ona je policajt a umí lámat ruce a má pindíka většího než táta!" Sousedka se na mě s hrůzou podívá,chytne holčičku( ani nevím,jak se jmenuje) a velmi rychlým krokem odchází... Párky popraskaly,bude polévka ze sáčku.

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Alena Chovancová | pátek 13.2.2015 11:00 | karma článku: 24,79 | přečteno: 1327x
  • Další články autora

Alena Chovancová

Jak vnímám uprchlíky já

Přijímání uprchlíků vidím jako sebevraždu našeho národa.Nechci odsuzovat ani nikomu brát víru,hledala jsem na islámu něco pozitivního,ale bohužel jsem nic nenašla.

19.9.2015 v 10:14 | Karma: 7,09 | Přečteno: 151x | Diskuse| Ostatní

Alena Chovancová

S O2 se prostě nedovolám.....

K životu potřebuju tyto základní věci-jídlo,sex,telefon a internet.Proto každý měsíc musím platit spoustu peněz za přísun těchto mých potřeb.Ať počítám,jak počítám,nejvíc dávám nejmenované telefonní společnosti. Celkem jsem s ní byla spokojená.Tak jednou za půl roku mě osloví s báječnou nabídkou,jak ušetřím,než zjistím ve vyúčtování,že za to,že mi dal jiný, lepší balíček,zaplatím o dvěstě korun víc.Pomalu se blížím k částce,za kterou bych si mohla pronajat dobře prosperující restauraci,nebo vydržovat supervýkonného milence. A včera...... zapnu internet ..... a nic!

8.4.2015 v 20:21 | Karma: 24,53 | Přečteno: 1417x | Diskuse| Ostatní

Alena Chovancová

Velikonoce tradičně netradičně

Tak jako každá žena velikonoce nenávidím.Uklízet,nakupovat,vařit,péct a ještě se nechat mrskat ožralými návštěvníky.Doufala jsem,že ty letošní proběhnou v klidu a míru.Bohužel .....

5.4.2015 v 21:34 | Karma: 15,70 | Přečteno: 598x | Diskuse| Ostatní

Alena Chovancová

Jak jsem chtěla být krásná

Nenávidím věty typu .... důležitá je duše a tak.Já chci být krásná celá.Dostávám se pomalu do věku,kdy to,co jsem na základce schovávala,teď statečně vystavuju,aby si mě vůbec někdo všiml.( PRSA) Ale i tady už není pomalu nic ke koukání. Tak ve třinácti letech jsem chtěla být modelkou,ale to už jsem bohužel vážila jak dvě superhvězdy dohromady.Nevím po kom jsem zdědila žravost.

16.3.2015 v 13:18 | Karma: 25,47 | Přečteno: 1402x | Diskuse| Ostatní

Alena Chovancová

Tak to vidím já - náš stát z nás vychovává rasisty

Tímto chci také ihned říct,že hluboce odsuzuji jakékoliv hnutí a utlačování národnostních menšin.Ale chci napsat,jak to vidím já - obyčejná žena v domácnosti. Tiskem prošel článek,jak opět náš stát vytváří nové a nové nadace na podporu Romů.A mě pořád nedochází jedna věc ..... proč?

1.3.2015 v 10:00 | Karma: 42,95 | Přečteno: 6097x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Český rozhlas slaví 101. narozeniny a zve na Den otevřených dveří

17. května 2024

V sobotu 18. května slaví Český rozhlas (ČRo) 101 let od zahájení pravidelného vysílání Dnem...

Byl milý, říkají sousedé o atentátníkovi. Jeho byt s ním prohledalo komando

17. května 2024  11:41

Sousedé atentátníka, jenž postřelil slovenského premiéra Roberta Fica, se shodují, že Juraj C. byl...

Do Gazy dorazily po americkém provizorním molu první kamiony s pomocí

17. května 2024  11:12

Do Pásma Gazy se ráno dostaly první dodávky humanitární pomocí přes provizorní molo, které tam ve...

Muž ve Francii se pokusil podpálit synagogu, policisté ho zastřelili

17. května 2024  9:50,  aktualizováno  11:11

Policie v Rouenu na severu Francie v pátek ráno zastřelila muže, který se pokoušel podpálit...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1784x
Jsem žena v nejlepších letech obklopující se mladými,schopnými,atraktivními a inteligentními lidmi...protože taková se stále snažím být.No někdy to nevychází...Miluji výzvy a neexistuje pro mě žádné tabu...

Seznam rubrik