Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Jj, mužská a ženská chřipka. On: Mě to v krku tak bolí. Ona: Mě taky. On: Tolik tě to nemůže bolet, já to mám úplně strašný. Ona: Jak můžeš vědět, jak to bolí mě? On: To bys ani nevydržela, kdyby tě to tak bolelo jak mě. Radši mi uvař čaj, ty přece ještě trochu lezeš.;-D

1 0
možnosti
PM

P85a72v52e38l 59M23a54t17a93s

10. 2. 2015 11:04

To nemá chybu! A ten závěr! Jsem muž, ale taky bych je okamžitě všechny prodal.

0 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1784x
Jsem žena v nejlepších letech obklopující se mladými,schopnými,atraktivními a inteligentními lidmi...protože taková se stále snažím být.No někdy to nevychází...Miluji výzvy a neexistuje pro mě žádné tabu...

Seznam rubrik